The Human Quest

 
 
 
Idag har jag varit på utställning. Inte vilken utställning som helst heller, utan Vår tid på jorden med bilder av naturfotografen Mattias Klum. Den kändes verkligen hela vägen rakt igenom kroppen, rakt in i själen där den vred om och väckte en ännu större beslutsamhet hos mig. För han har ju så rätt. Det Mattias Klums bilder berättar är verkligen sanningen, och jag känner verkligen att jag bara vill...skälla ut alla VD:ar på företagen som skövlar regnskog för att odla palmolja och sedan tjäna massvis med pengar på vi omedvetna efterblivna människor i väst. Det är äckligt, det de håller på med. Pengar, är äckligt. 
 
Men, för att återgå till saken, så ta verkligen chansen nu, alla östschöttar och ta er in till Länsmuseet i Linköping och titta, titta, titta! Jag kommer verkligen att gå dit igen och igen och igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
NITTONHUNDRANITTIOETT

/ Fotografering / Harry Potter / Landskap / WWF / Filmer som berör / Mörk choklad / Korta skärpedjup / Photoshop / Nikon / Oseriöst / Soluppgång / Vinterfrost / Självporträtt / FairTrade/
RSS 2.0