och världen håller andan

 
 
Det är inget roligt när det händer tågolyckor.
I det här fallet var det jag och min förare som fick ta hand om kaoset som bara växte och växte, sedan kom det fler kollegor, och sedan började allt rulla igen. Jag kan bara säga att jag är evigt tacksam för att det var personalbyte för mig i Västerås, att jag blev avbytt och slapp åka tillbaka med tågsetet som mosade den där skåpbilen. Jag hade nog tur, egentligen, när jag efter två timmars rast jobbade på tåget efter. Och det är jag otroligt glad för.
Så. nu har jag skrivit av det med. Så det är inte bara biljetter man ska ha koll på när man jobbar på SJ, det är ett otroligt stor säkerhetstänkt med.

Kommentarer
Postat av: leila

<3

2013-04-22 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
NITTONHUNDRANITTIOETT

/ Fotografering / Harry Potter / Landskap / WWF / Filmer som berör / Mörk choklad / Korta skärpedjup / Photoshop / Nikon / Oseriöst / Soluppgång / Vinterfrost / Självporträtt / FairTrade/
RSS 2.0